top of page

ÚJDONSÁG! ELŐADÁSOK EBBEN A TÉMÁBAN, RÉSZLETEK ITT!

Gyakran Ismételt Kérdések

Fedezd fel a Cloudehr Orvosi Szoftverrel kapcsolatosan leggyakrabban felmerülő kérdéseket és az azokhoz tartózó válaszokat, böngéssz akár kategóriák szerint, majd használd szoftverünket, akárcsak egy profi!

  • Hol tudok regisztrálni a szoftverbe?
    A regisztráció a https://www.getcloudent.com/cloudehr/hu/sign-up linken keresztül lehetséges. Szoftverünket ingyenesen, 14 napig tudod kipróbálni.
  • Miért előnyös a felhőalapú technológia?
    Hálózati hozzáféréssel bárhonnan elérhető - kizárólag interneten keresztül Közös erőforrásra épül - nagy mennyiségű erőforrásokat gyűjtenek össze fizikailag és virtuálisan is, melyekkel ki tudnak szolgálni azonos időben rengeteg ügyféligényt. Ilyen közös, felhalmozott erőforrás lehet például a memória, a sávszélesség vagy a tárhely. Rugalmas - gyorsan bővíthető vagy szűkíthető, az aktuális fogyasztói igénybevételhez alkalmazkodva. Mérhető - a Cloud rendszerek automatikusan kontrollálják és optimalizálják az erőforrás felhasználást a szolgáltatás típusának megfelelően, mint például a tárolást, feldolgozást, a sávszélességet, az aktív felhasználói fiókokat. Az erőforrás felhasználás megfigyelhető, ellenőrizhető és pontosan mérhető, biztosítva ezáltal mind a szolgáltató mind a fogyasztó számára az átláthatóságot. Tehát a fogyasztó az igénybevett erőforrás használat arányában fizet. Biztonságos - a cloud-alapú szoftver minden adatot biztonságosan tárol. Naptárbejegyzések, páciensadatok, emlékeztetők, röntgenképek, ezek mind verziókezeléssel ellátva egy világszínvonalú szerverkörnyezetben rögzítésre kerülnek. A Cloudehr Orvosi Szoftver nem igényel telepítést, kizárólag egy böngésző szükséges használatához, a https://www.getcloudent.com-on keresztül, felhasználónév és jelszó megadásával.
  • Mi történik a 14 napos próbaidő lejárta után?
    A opció: Amennyiben továbbra is szeretnéd használni a Cloudehr Orvosi Szoftvert, csupán be kell állítanod a havi fizetéshez szükséges bankkártyaadatokat az előfizetési beállítások menüpontnál és a Cloudehr havonta automatikusan levonja az összeget a bankkártyádról. Tehát, amennyiben a STARTER csomagot választottad úgy havonta 12. 990 Ft + ÁFA lesz kiszámlázva. A próbaidőszak alatt felvitt adatok teljes mértékben megmaradnak. B opció: Amennyiben nincs lehetőséged kártyás előfizetésre, vagy kényelmesebbnek találod az átutalásos fizetési lehetőséget, úgy jelezd nekünk előfizetési igényed a info@cloudehr.hu email címen. Üzenetedben tüntesd fel a nevet és/vagy email címet, amellyel regisztráltál, hogy melyik csomagot választod és milyen fizetési gyakorisággal rendeznéd számláidat. FIGYELEM: Átutalásos számlát csak féléves vagy éves előfizetés esetén van lehetőségünk kiállítani! C opció: Ha meggondoltad magad, és nem szeretnéd használni, akkor nincs semmi teendőd. A fiókod automatikusan fel lesz függesztve 14 nap után. Adataid mindig titkosított csatornán mennek keresztül, így csakis te férsz hozzájuk egyedül. Amennyiben szeretnéd teljesen törölni a hozzánk felvitt adatokat, vedd fel velünk a kapcsolatot e-mailen vagy telefonon keresztül és elindítjuk az ehhez szükséges folyamatot.
  • Milyen csomagkonstrukciók közül tudok választani?
    Részletes csomagajánlataink és összehasonlító táblázatunk ide kattintva érhető el.
  • Szeretnék előfizetni a szoftverre. Milyen fizetési módok állnak rendelkezésemre?
    A szoftverdíj a következőképpen egyenlíthető ki: Havi bankkártyás előfizetés (automatikus tranzakció) - Havi előfizetés esetén a szoftveren belül a “Beállítások” - “Előfizetés” menübe lépve saját magad, manuálisan válthatsz csomagot, a “csomagok összehasonlítása és előfizetés módosítása” gombra kattintva. Féléves átutalásos előfizetés - bővebb információért írjon nekünk a info@cloudehr.hu e-mail címre Éves átutalásos vagy bankkártyás előfizetés - bővebb információért írjon nekünk a info@cloudehr.hu e-mail címre
  • Hogyan történik a szerződéskötés?
    Online szerződéskötés történik, a szoftver használatától és a díjak megfizetését követően. Mivel a szerződésünkben nincsenek hűségidők, így a jogszabályoknak megfelelően elegendő az online szerződés. Az általános szerződési feltételek a szoftveren belül a “Beállítások” - ”ÁSZF” menüpontban érhetőek el.
  • Csomagot szeretnék váltani. Mi a teendő ebben az esetben?
    Csomagváltásra bármikor van lehetőség. Bankkártyás előfizetés esetén a szoftveren belül a “Beállítások” - “Előfizetés” menübe lépve saját magad, manuálisan válthatsz csomagot, a “csomagok összehasonlítása és előfizetés módosítása” gombra kattintva. Átutalásos előfizetés esetén, kérjük keresd support csapatunkat az info@cloudehr.hu e-mail címen.
  • Milyen számítógép szükséges a szoftver használatához?
    A Cloudehr egy felhőalapú szoftver, ezért az otthoni számítógépről, telefonról, tabletről is be tudsz lépni. A szoftver használatához leginkább a Chrome böngészőt ajánljuk. A szoftver tökéletesen fut mindegyik operációs rendszeren.
  • Havi előfizető vagyok. Mit tegyek, ha megváltoztak a bankkártyám adatai?
    Egyszerűen lépj a szoftveren belül a “Beállítások” - ”Előfizetés” - ”Bankkártya szerkesztése” menüpontba és írd be az új adatokat.
  • Havi előfizető vagyok. Hol találom az előfizetésről szóló számlákat?
    A havi, kártyás tranzakcióhoz kapcsolódó számlákat a szoftveren belül a “Beállítások” - “Előfizetés” menüpontnál fogod megtalálni, ahol kártyaadataidat is szerkesztheted valamint előfizetésed gyakoriságát is megváltoztathatod. Minden hónapban, a megfelelő dátummal ide kerülnek az új számlák, illetve a korábbi hónapok számlái is bármikor elérhetőek innen.
  • Van-e üzemorvosi szolgáltatást nyújtó szoftverük?
    Jelenleg a Cloudehr Orvosi szoftver nem alkalmas sem üzemorvosi, sem háziorvosi ellátást végző orvosok számára.
  • Telefonon vagy iPad-en hogyan lehet megnézni, hogy egy adott páciensnek mikorra van már létező időpontja?
    Telefonon és iPad készüléken is, a www.getcloudent.com címet beírva, saját fiókodba bejelentkezve meg tudod nézni, hogy a Cloudehr-es naptáradban milyen időpontok vannak bevezetve. Javasoljuk, hogy ilyenkor döntött nézetben használd a készüléket.
  • Fel van töltve az aktuális gyógyszertörzs a programba?
    Igen. Az aktuális gyógyszertörzs fel van töltve a programba és folyamatosan frissül.
  • Szeretnék csatlakozni a EESZT-hez, így orvosi szoftvert keresek. Mit érdemes tudnom a Cloudehr-ről?
    A Cloudehr egy felhőalapú szoftver, ami magasfokú biztonságot és könnyű elérést biztosít. A szoftvert nem kell telepíteni, és bármilyen, internetkapcsolattal rendelkező eszközről, bármikor elérhető. A Cloudehr hivatalosan is EESZT akkreditált orvosi szoftver, így minden aktuális jogszabálynak teljes mértékben megfelel. Az EESZT-hez való csatlakozás két részből áll: adminisztratív, illetve műszaki csatlakozás. Utóbbival kapcsolatban készséggel állunk rendelkezésre és szolgáltatásaink között szerepel az EESZT bekötés, amely során távvezérlés segítségével minden technikai részletet beállítunk ügyfeleink részére az EESZT portálon, illetve a Cloudehr rendszerén belül. Ehhez természetesen előre egyeztetett időpont szükséges, ezzel és további tudnivalókkal kapcsolatban support csapatunk tud bővebb tájékoztatást nyújtani.
  • Mire van szükségem a műszaki csatlakozás megkezdéséhez?
    EESZT adminisztratív csatlakozás megléte EESZT-től kapott SMS kód OTH/ÁNTSZ kód + 9 jegyű szervezeti egység kód Orvos/Admin (adminisztratív csatlakozást végző személy) pecsétszáma/Engedélyszáma (O,S,X, stb. Jelzéssel + számokkal ellátott EESZT azonosító) E-személyi igazolvány + PIN kód Kártyaolvasó Stabil internetkapcsolat és amennyiben segítségünket kéred a műszaki csatlakozásban úgy az AnyDesk alkalmazás előzetes letöltésére és telepítésére is szükség lesz.
  • Hol található a személyi igazolványomhoz tartozó PUK kód és a CAN szám?
    PUK kód: A PUK-kód a Személyazonosító igazolványhoz kapott zöldes színű kártyán szerepel, amely az eSzemélyihez tartozó, 5 jegyű aktiváló PIN kódot is tartalmazza. Ezt az eSzemélyi igénylésekor kaptad meg, vagy postai úton. CAN szám: A Személyazonosító igazolvány arcképet tartalmazó oldalának középső részén található 6 számjegyből álló számsor.
  • Az EESZT-be történő eseményszerű rögzítés kötelező vagy "praktikussági" szempontból javasolt? Történhet-e rendelés végén, után?

    A jelentés kötelező, az EESZT-be való adatbevitel célszerű ha a betegkezelés után azonnal, két beteg között történik. Lényegében a Cloudehr-be beírjuk azt a pár információt és meg is van az EESZT jelentés automatikusan. Ha este akarod beírni az adatokat, akkor az tulajdonképpen kettős könyvelést jelent. Az adatok szerkesztésére utólag is bármikor van lehetőség, azok automatikusan az EESZT-ben is módosulnak. A beküldési idővel és a rögzítési kötelezettséggel kapcsolatban ide kattintva van lehetőség tájékozódni.
  • Mit jelent a DÖR hibaüzenet a páciensadatok lekérdezésénél?
    DÖR hiba akkor jelentkezik, ha valaki nem jogosult a megtekintéshez, amit breakglass lekérdezéssel lehet megtekinteni nagyon indokolt esetben. A páciens adataihoz akkor fogsz tudni hozzáférni, illetve akkor leszel az EESZT-ben a páciens kezelőorvosa, ha legalább egy kezelést felvettél neki.
  • Ha alkalmazott vagyok egy fogászatban, hogy történik az EESZT csatlakozás, és a tulajnak is kell eSzemélyi?
    Az intézmény EESZT csatlakozását általában a tulajdonos végzi az eKapu felületén. Az adminisztratív csatlakozást követően a tulajdonos tudja az EESZT Ágazati portálján hozzárendelni az intézményéhez az alkalmazottakat, és ő tud jogosultságot adni az EESZT-be való jelentéshez. Ezáltal természetesen kell a tulajnak eSzemélyi igazolvány.
  • Van-e Pro familia eRecept?
    Pro familia típusú receptet nem lehetséges eReceptként kiállítani, a hatályos jogszabályoknak megfelelően.
  • Milyen gyakran megy adat az EESZT-hez?
    Ha a fiókban aktiválva van az EESZT kapcsolat, tehát zölden világít a pötty, akkor minden adat azonnal továbbításra kerül az EESZT-hez, amennyiben nincs valamilyen központi fennakadás. Ha nincs aktív EESZT kapcsolat a kezelések rögzítésekor, akkor az adatok nem továbbítódnak automatikusan, utólag beküldésre az EESZT - EESZT Riportok menüpontban, az Összes beküldése gombra kattintva van lehetőség.
  • Asszisztens mit hogy tud felvinni?
    Asszisztens fel tudja vinni az adatokat a szoftverbe, akár az orvos nevével is. Amikor az orvos belép a személyi igazolványával, akkor mennek be az EESZT-be az adatok. Az asszisztens saját nevével adatot nem küldhet fel az EESZT-be.
  • Az EESZT-be történő eseményszerű rögzítés kötelező vagy "praktikussági" szempontból javasolt? Történhet-e rendelés végén, után?
    2020. június 1-jétől a jelentés kötelező, EESZT-be való adatbevitel célszerű ha a betegkezelés után azonnal, két beteg között történik. Ha este akarod beírni az adatokat akkor az tulajdonképpen kettős könyvelést jelent, mert valamire napközben is fel kell írni az adatokat.
  • Mit jelent a DÖR hibaüzenet a páciens adatok lekérdezésénél?
    DÖR (digitális önrendelkezés) azt jelenti, hogy nem jogosult a megtekintéshez, amit breakglass lekérdezéssel lehet megtekinteni nagyon indokolt esetben. A páciens adataihoz akkor fog tudni hozzáférni és akkor lesz az EESZT-ben a páciens kezelőorvosa, ha legalább egy kezelést felvett neki és akkor tud hozzáférni a páciens adataihoz.
  • Új felhasználót szeretnék hozzáadni a fiókhoz. Mi a teendőm?
    Amennyiben az új felhasználónak jelentési kötelezettsége van az EESZT felé, első lépésben az EESZT portálon található VMátrix beállításokat szükséges elvégezni. A szoftveren belül található “Beállítások” - “Felhasználók” menüpontban az “Új felhasználó hozzáadása” gombra kattintva a csillagozott mezők, pozíció, illetve jogosultságok megadása után az új felhasználónak aktiváló e-mail érkezik, melyre kattintva létrehozhatja saját Cloudehr belépési jelszavát és fiókját.
  • Szeretném korlátozni, hogy munkatársaim mely adatokhoz férnek hozzá. Hol találom a jogosultságokat?
    A különböző jogosultságokat a "Beállítások", azon belül a "Felhasználók" menüpont alatt lehet megtekinteni, illetve az admin felhasználó (pl. a klinika tulajdonosa) ott tudja azokat módosítani. Az adott felhasználó profilján a lap aljára görgetve találhatók a jogosultság-beállítások. Ha valakinek teljes hozzáférést szeretnénk adni, azt a felső csúszka állításával egy mozdulattal megtehetjük. A jogosultságok személyreszabása a Plus csomagtól érhető el, a külön belépéssel rendelkező kollégáknál, te tudod eldönteni, hogy ki mihez férhet hozzá, és mit láthat a szoftverben.
  • Hol találok részletes útmutatást a funkciók működéséről?
    Kifejezetten erre a célra megalkotott Tudástárunkban minden technikai kérdésre választ kaphatsz, emellett érdemes feliratkozni Youtube csatornánkra is, amit Blogunk egyéb aktuális és érdekes cikkel egészít ki.
  • Szoftverváltás előtt állok. Van lehetőség az adatok áthozatalára korábbi szoftverből a Cloudehr rendszerébe?
    Természetesen. Előre egyeztetett paraméterek alapján vállaljuk az adatok importálását. Az adatimport díjszabásával, illetve átfutási idejével kapcsolatban érdeklődj ügyfélszolgálatunkon, az info@cloudehr.hu e-mail címen.
  • Fel van töltve az aktuális gyógyszertörzs a Cloudehr-be?
    Igen. A NEAK által kiadott hivatalos gyógyszertörzs szerepel az szoftverben és folyamatosan frissül. A gyógyszertörzzsel kapcsolatos észrevételeket a NEAK ügyfélszolgálatán lehetséges jelezni.
  • A szoftver akár otthoni számítógépről is elérhető?
    Igen, mivel a Cloudehr egy felhő alapú szoftver, ezért az otthoni számítógépről, telefonról, tabletről is be tudsz lépni a szoftverbe. A szoftver használatához a Chrome böngészőt ajánljuk.
  • Tudja-e egyben kezelni a program ha egy székhelyen kettő cég is működik?
    Igen, attól függ, hogy megegyezik vagy különbözik a pacientúra. Ha egy helyen 2 külön cég is végez rendelést, akkor a Több cég modul nevű kiegészítőnket ajánljuk, amellyel több OTH azonosítót is felvehetünk a rendszerbe, akár 1 telephelyen, akár külön működnek a rendelések.
  • Várható, hogy online időpontfoglalás valamikor elérhető lesz a szoftverben?
    Tervben van a funkció fejlesztése, azonban jelenleg más jellegű fejlesztések vannak előnyben, így pontosan nem tudjuk, mikor tudjuk elérhetővé tenni az online időpontfoglalás lehetőségét.
  • Adatvédelmi nyomtatványt, hozzájárulási nyomtatványt tartalmazza-e a program?
    Jelenleg ilyen jellegű nyomtatványok nincsenek benne a szoftverben, amit javasolni tudunk, hogy vizsgálati lap sablonként vedd fel az ilyen jellegű nyomtatványokat, amennyiben szeretnéd a szoftverben rögzíteni a páciensekhez az egyes dokumentumokat. A vizsgálati lapok a Starter és az Advanced csomagokban korlátozottan érhetőek el, a Professional csomagban pedig korlátlan számú sablont lehet felvenni.
  • Árlistát hol lehet módosítani?
    Az árlistát a Beállítások - Árlista & Mezők - Kezelési mezők és árlistánál lehet, a szerkesztésre kattintva módosítani, majd azt elmenteni.
  • Szeretném igénybe venni a Cloudehr számlázórendszerét. Mi a teendőm?
    Fontos kiemelni, hogy a számlázó funkció kizárólag Advanced és Professional csomagban elérhető. Első lépésként be kell jelenteni a Cloudehr-t, mint online számlázó. A számlázó rendszer bejelentése kétféleképpen történhet meg: a NAV által fejlesztett Általános Nyomtatvány Kitöltő (továbbiakban: ÁNYK) program segítségével történhet. A NAV honlapján elérhető a SZAMLAZO megnevezéssel rendelkező nyomtatvány, mely elektronikus úton az ügyfélkapun keresztül, illetőleg papír alapon nyújtható be az állami adóhatóságnak. Ide kattintva a linken lehet elérni A Könyvelőnket tájékoztatjuk az új számlázó program igénybevételéről az alábbi adatokkal, aki majd elvégzi a hivatalos bejelentést nekünk: Rendszer neve: Cloudehr Orvosi Szoftver Elérhetősége: www.cloudent.hu Online számlázási szolgáltatást nyújtó neve: Cloudent Kft. Adószáma: 26528221-2-41 Online számlázórendszer igénybevételének kezdete: A regisztráció dátuma
  • A programon belüli számlázó használata opcionális? Ha szeretnék, használhatok másik számlázó programot?
    Igen, opcionális, lehet másik számlázót is használni.
  • A cégünk más jellegű, közgazdasági tevékenysége is számlázható a Cloudehr számlázórendszerével?

    Nem, kizárólag pácienssel kapcsolatos tevékenységek számlázhatóak a Cloudehr-ből.
  • Az e-számla automatikusan kiküldésre kerül a NAV felé is?
    Igen, amennyiben a NAV Online számlázóval megfelelően össze lett kötve a Cloudehr rendszere. Ezt az összekötés után mindenképpen érdemes ellenőrizni a NAV Online számla összekötés menüpontban az adatok alatt található Tesztelés gomb megnyomásával.
  • Több cég dolgozik rendelőnkben. Megoldható, hogy külön számlázzunk a szoftverből?
    Igen, kifejezetten ilyen esetekre fejlesztett Több cég modulnak köszönhetően azon rendelők, melyek több ÁNTSZ engedéllyel és céggel rendelkeznek, multi-számlázással, engedélyenként külön belépéssel és adatszolgáltatással bővíthetik alapértelmezett Cloudehr fiókjukat.
  • Az szoftver számlázó funkciója csak a felvett betegek és kezelések esetén használható, vagy más számlázásra is alkalmas?
    Egyelőre csak felvett betegeknek, elvégzett kezelésekről lehet számlát kiállítani.
  • Ha most a Starter csomagra regisztrálok, de később az Advanced-et szeretném bármikor megváltoztathatom?
    Igen, bármikor lehet csomagot váltani, ilyen esetben a különbözetet napokban és pénzösszegben is jóvá tudjuk írni.
  • Nem találom a számlákat bankkártyával rendezett előfizetés esetén?
    A számlák a tranzakciót követő 2 napon belül lesznek láthatóak a szoftveren belül a ‘Beállítások - Előfizetés’ menüpont alatt.
  • Mit tegyek, ha elfelejtettem a belépési jelszavam?
    Amennyiben nem emlékszel jelszavadra, kattints az “Elfelejtetted a jelszavad?” gombra, majd az e-mail címed megadását követően küldünk neked egy jelszóigénylő linket, ahol lehetőséged van egy új jelszót beállítani.
  • Hol tudom jelezni, ha további kérdésem van, vagy problémába ütközök?
    Írj nekünk az info@cloudehr.hu e-mail címre, ahol szakképzett kollégáink szívesen segítenek a szoftverrel kapcsolatos kérdésekben.
  • Hol tudok feliratkozni a hírlevélre?
    Annak érdekében, hogy mindig a legfrissebb információ birtokában legyél, hírlevelünkre ide kattintva iratkozhatsz fel.
  • Előfizetés felmondása esetén (bármilyen okból) a beteg adatait milyen formában és mennyi idő alatt bocsátják rendelkezésünkre?
    Leterheltségtől függően, maximum pár nap alatt rendelkezésre tudjuk bocsátani az adatokat és olyan formátumban, amilyenben az új szoftver cégnek megfelel, alapvetően xlsx és pdf formátumban szoktuk elküldeni az adatokat.
  • Milyen költségei vannak ha később esetleg az adatokat egy másik szoftverbe szeretném átvinni?
    Az adatexport ingyenes, mivel az adatokat kötelesek vagyunk átadni előfizetés lemondása esetén, amennyiben szükséged van rá.
  • Milyen programnyelven lett fejlesztve a szoftver? Milyen adatbázis motorral dolgozik?
    Programnyelv: PHP - adatbázis: PostreSQL
  • Mi a teendő, ha töröltem egy páciensemet a rendszerből?
    Kérjük, írd meg nekünk a páciens nevét és mi vissza tudjuk tenni a szoftverbe.

Próbáld ki a Cloudehr Orvosi Szoftvert

Kezdd el használni, a regisztráció csak pár másodperc. Nincs telepítési költség. 14 napig ingyen kipróbálhatod.

bottom of page