ÚJDONSÁG! ELŐADÁSOK EBBEN A TÉMÁBAN, RÉSZLETEK ITT!

Gyakran Ismételt Kérdések

Fedezd fel a Cloudehr Orvosi Szoftverrel kapcsolatosan leggyakrabban felmerülő kérdéseket és az azokhoz tartózó válaszokat, böngéssz akár kategóriák szerint, majd használd szoftverünket, akárcsak egy profi!

Általános

Hol tudok regisztrálni a szoftverbe?





Miért előnyös a felhőalapú technológia?


  • Hálózati hozzáféréssel bárhonnan elérhető - kizárólag interneten keresztül
  • Közös erőforrásra épül - nagy mennyiségű erőforrásokat gyűjtenek össze fizikailag és virtuálisan is, melyekkel ki tudnak szolgálni azonos időben rengeteg ügyféligényt. Ilyen közös, felhalmozott erőforrás lehet például a memória, a sávszélesség vagy a tárhely.
  • Rugalmas - gyorsan bővíthető vagy szűkíthető, az aktuális fogyasztói igénybevételhez alkalmazkodva.
  • Mérhető - a Cloud rendszerek automatikusan kontrollálják és optimalizálják az erőforrás felhasználást a szolgáltatás típusának megfelelően, mint például a tárolást, feldolgozást, a sávszélességet, az aktív felhasználói fiókokat. Az erőforrás felhasználás megfigyelhető, ellenőrizhető és pontosan mérhető, biztosítva ezáltal mind a szolgáltató mind a fogyasztó számára az átláthatóságot. Tehát a fogyasztó az igénybevett erőforrás használat arányában fizet.
  • Biztonságos - a cloud-alapú szoftver minden adatot biztonságosan tárol. Naptárbejegyzések, páciensadatok, emlékeztetők, röntgenképek, ezek mind verziókezeléssel ellátva egy világszínvonalú szerverkörnyezetben rögzítésre kerülnek.
  • A Cloudehr Orvosi Szoftver nem igényel telepítést, kizárólag egy böngésző szükséges használatához, a https://www.getcloudent.com-on keresztül, felhasználónév és jelszó megadásával.




Mi történik a 14 napos próbaidő lejárta után?


  • A 14 napos próbaidő lejárta után a felvitt adatok teljes mértékben megmaradnak az esetleges előfizetés során is.




Milyen csomagkonstrukciók közül tudok választani?


  • Részletes csomagajánlataink és összehasonlító táblázatunk ide kattintva érhető el.




Szeretnék előfizetni a szoftverre. Milyen fizetési módok állnak rendelkezésemre?


  • A szoftverdíj a következőképpen egyenlíthető ki:
  1. Havi bankkártyás (automatikus tranzakció) előfizetés - Havi előfizetés esetén a szoftveren belül a “Beállítások” - “Előfizetés” menübe lépve saját magad, manuálisan válthatsz csomagot, a “csomagok összehasonlítása és előfizetés módosítása” gombra kattintva.
  2. Féléves átutalásos előfizetés - bővebb információért írjon nekünk az info@cloudehr.hu e-mail címre
  3. Éves átutalásos előfizetés - bővebb információért írjon nekünk az info@cloudehr.hu e-mail címre




Hogyan történik a szerződéskötés?


  • Online szerződéskötés történik, a szoftver használatától és a díjak megfizetését követően. Mivel a szerződésünkben nincsenek hűségidők, így a jogszabályoknak megfelelően elegendő az online szerződés.
  • Az általános szerződési feltételek a szoftveren belül a “Beállítások” - ”ÁSZF” menüpontban érhetőek el.




Csomagot szeretnék váltani. Mi a teendő ebben az esetben?


  • Csomagváltásra bármikor van lehetőség.
  • Havi előfizetés esetén a szoftveren belül a “Beállítások” - “Előfizetés” menübe lépve saját magad, manuálisan válthatsz csomagot, a “csomagok összehasonlítása és előfizetés módosítása” gombra kattintva.
  • Átutalásos előfizetés esetén, kérjük keresd support csapatunkat az info@cloudehr.hu e-mail címen.




Milyen számítógép szükséges a szoftver használatához?


  • A Cloudehr egy felhőalapú szoftver, ezért az otthoni számítógépről, telefonról, tabletről is be tudsz lépni. A szoftver használatához leginkább a Chrome böngészőt ajánljuk.
  • A szoftver tökéletesen fut mindegyik operációs rendszeren.




Havi előfizető vagyok. Mit tegyek, ha megváltoztak a bankkártyám adatai?


  • Egyszerűen lépj a szoftveren belül a “Beállítások” - ”Előfizetés” - ”Bankkártya szerkesztése” menüpontba és írd be az új adatokat.




Havi előfizető vagyok. Hol találom az előfizetésről szóló számlákat?


  • A havi, kártyás tranzakcióhoz kapcsolódó számlákat a szoftveren belül a “Beállítások” - “Előfizetés” menüpontnál fogod megtalálni. Minden hónapban, a megfelelő dátummal ide kerülnek az új, illetve a korábbi hónapok számlái is bármikor elérhetőek.





EESZT

Szeretnék csatlakozni a EESZT-hez, így fogászati szoftvert keresek. Mit érdemes tudnom a Cloudehr-ről?


  • A Cloudehr hivatalosan is EESZT akkreditált fogászati szoftver, így minden aktuális jogszabálynak teljes mértékben megfelel.
  • Az EESZT-hez való csatlakozás két részből áll: adminisztratív, illetve műszaki csatlakozás. Utóbbival kapcsolatban készséggel állunk rendelkezésre és szolgáltatásaink között szerepel az EESZT bekötés, amely során távvezérlés segítségével minden technikai részletet beállítunk ügyfeleink részére az EESZT portálon, illetve a Cloudehr rendszerén belül.




Mire van szükségem a műszaki csatlakozás megkezdéséhez?


  • EESZT adminisztratív csatlakozás megléte
  • EESZT-től kapott SMS kód
  • OTH/ÁNTSZ kód + 9 jegyű szervezeti egység kód
  • Orvos/Admin (adminisztratív csatlakozást végző személy) pecsétszáma/Engedélyszáma (O,S,X, stb. Jelzéssel + számokkal ellátott EESZT azonosító)
  • E-személyi igazolvány + PIN kód
  • Kártyaolvasó




Hol található a személyi igazolványomhoz tartozó PUK kód és a CAN szám?


  • PUK kód: A PUK-kód a Személyazonosító igazolvány kód kártyán szerepel, amely az e-személyihez tartozó aktiváló Pin-kódot is tartalmazza. Ezt az elektronikus aláírás személyazonosító igazolvány igénylésekor kaptad meg. A kártya zöld színű és a személyigazolvány átvételekor kaphatod kézhetsz.
  • CAN szám: A Személyazonosító igazolvány arcképet tartalmazó oldalának középső részén található 6 számjegyből álló számsor.




Az EESZT-be történő eseményszerű rögzítés kötelező vagy "praktikussági" szempontból javasolt? Történhet-e rendelés végén, után?



A jelentés kötelező, az EESZT-be való adatbevitel célszerű ha a betegkezelés után azonnal, két beteg között történik. Lényegében a Cloudehrt-be beírjuk azt a pár információt és meg is van az EESZT jelentés automatikusan.
 Ha este akarod beírni az adatokat, akkor az tulajdonképpen kettős könyvelést jelent. Az adatok szerkesztésére utólag is bármikor van lehetőség, azok automatikusan az EESZT-ben is módosulnak. A beküldési idővel és a rögzítési kötelezettséggel kapcsolatban ide kattintva van lehetőség tájékozódni.




Mit jelent a DÖR hibaüzenet a páciensadatok lekérdezésénél?


  • DÖR hiba akkor jelentkezik, ha valaki nem jogosult a megtekintéshez, amit breakglass lekérdezéssel lehet megtekinteni nagyon indokolt esetben. A páciens adataihoz akkor fogsz tudni hozzáférni, illetve akkor leszel az EESZT-ben a páciens kezelőorvosa, ha legalább egy kezelést felvettél neki.





Használat

Új felhasználót szeretnék hozzáadni a fiókhoz. Mi a teendőm?


  • A szoftveren belül található “Beállítások” - “Felhasználók” menüpontban az “Új felhasználó hozzáadása” gombra kattintva a csillagozott mezők, pozíció, illetve jogosultságok megadása után az új felhasználónak aktiváló e-mail érkezik, melyre kattintva létrehozhatja saját Cloudehr belépési jelszavát és fiókját.




Szeretném korlátozni, hogy munkatársaim mely adatokhoz férnek hozzá. Hol találom a jogosultságokat?


  • A különböző jogosultságokat a "Beállítások", azon belül a "Felhasználók" menüpont alatt lehet megtekinteni, illetve az admin ott tudja azokat módosítani. Az adott felhasználó profilján a lap aljára görgetve található a számára elérhető jogosultságokat.
  • Ha valakinek teljes hozzáférést szeretnénk adni, azt a felső csúszka állításával egy mozdulattal megtehetjük. A jogosultságok funkció elérhető az Advanced csomagtól: minden beosztottnak lehet külön belépése a szoftverben, így te tudod eldönteni, hogy ki mihez férhet hozzá, és mit láthat.




Hol találok részletes útmutatást a funkciók működéséről?


Kifejezetten erre a célra megalkotott Tudástárunkban minden technikai kérdésre választ kaphatsz, emellett érdemes feliratkozni Youtube csatornánkra is, amit Blogunk egyéb aktuális és érdekes cikkel egészít ki.




Szoftverváltás előtt állok. Van lehetőség az adatok áthozatalára korábbi szoftverből a Cloudehr rendszerébe?


  • Természetesen. Előre egyeztetett paraméterek alapján vállaljuk az adatok importálását. Az adatimport díjszabásával, illetve átfutási idejével kapcsolatban érdeklődj ügyfélszolgálatunkon, az info@cloudehr.hu e-mail címen.




Fel van töltve az aktuális gyógyszertörzs a Cloudehr-be?


  • Igen. A NEAK által kiadott hivatalos gyógyszertörzs szerepel az szoftverben és folyamatosan frissül.





Számlázás

Szeretném igénybe venni a Cloudehr számlázórendszerét. Mi a teendőm?


  • Fontos kiemelni, hogy a számlázó funkció kizárólag Advanced és Professional csomagban elérhető.
  • Első lépésként be kell jelenteni a Cloudehr-t, mint online számlázó.
  • A számlázó rendszer bejelentése kétféleképpen történhet meg:
a NAV által fejlesztett Általános Nyomtatvány Kitöltő (továbbiakban: ÁNYK) program segítségével történhet. A NAV honlapján elérhető a SZAMLAZO megnevezéssel rendelkező nyomtatvány, mely elektronikus úton az ügyfélkapun keresztül, illetőleg papír alapon nyújtható be az állami adóhatóságnak. Ide kattintva a linken lehet elérni
A Könyvelőnket tájékoztatjuk az új számlázó program igénybevételéről az alábbi adatokkal, aki majd elvégzi a hivatalos bejelentést nekünk:
Rendszer neve: Cloudent Fogászati Szoftver
Elérhetősége: www.cloudent.hu
Online számlázási szolgáltatást nyújtó neve: Cloudent Kft.
Adószáma: 26528221-2-41
Online számlázórendszer igénybevételének kezdete: A regisztráció dátuma




A programon belüli számlázó használata opcionális? Ha szeretnék, használhatok másik számlázó programot?


  • Igen, opcionális, lehet másik számlázót is használni.




A cégünk más jellegű, közgazdasági tevékenysége is számlázható a Cloudehr számlázórendszerével?



  • Nem, kizárólag pácienssel kapcsolatos tevékenységek számlázhatóak.




Az e-számla automatikusan kiküldésre kerül a NAV felé is?


  • Igen.




Több cég dolgozik rendelőnkben. Megoldható, hogy külön számlázzunk a szoftverből?


Igen, kifejezetten ilyen esetekre fejlesztett Több cég modulnak köszönhetően azon rendelők, melyek több ÁNTSZ engedéllyel és céggel rendelkeznek, multi-számlázással, engedélyenként külön belépéssel és adatszolgáltatással bővíthetik alapértelmezett Cloudehr fiókjukat.





Segítségre van szükséged?

Mit tegyek, ha elfelejtettem a belépési jelszavam?


  • Amennyiben nem emlékszel jelszavadra, kattints az “Elfelejtetted a jelszavad?” gombra, majd az e-mail címed megadását követően küldünk neked egy jelszóigénylő linket, ahol lehetőséged van egy új jelszót beállítani.




Hol tudom jelezni, ha további kérdésem van, vagy problémába ütközök?


Írj nekünk az info@cloudehr.hu e-mail címre, ahol szakképzett kollégáink szívesen segítenek a szoftverrel kapcsolatos kérdésekben.




Hol tudok feliratkozni a hírlevélre?


  • Annak érdekében, hogy mindig a legfrissebb információ birtokában legyél, hírlevelünkre ide kattintva iratkozhatsz fel.





Próbáld ki a Cloudehr Orvosi Szoftvert

Kezdd el használni, a regisztráció csak pár másodperc. Nincs telepítési költség. 14 napig ingyen kipróbálhatod.