top of page

Így vezess sikerre egy több céges rendelőt

Frissítve: 2021. jún. 10.

Napjainkban az orvosoknak rendkívül összetett elvárásoknak és egyre nagyobb kihívásoknak kell megfelelniük. Folyamatosan lépést kell tartaniuk a szakma rohanó technikai fejlődésével és minden nap magas szintű teljesítményt kell nyújtaniuk. Az orvoslás mellett nem hanyagolhatják el rendelőjüket és az ahhoz kapcsolódó cégüket sem, ugyanis ezek nem működnek egymás nélkül.

A sikeres praxismenedzsment titka az, hogy stabil vállalkozás álljon mögötte, amihez elengedhetetlen egy igazán jó szoftver megléte is annak érdekében, hogy minden munkafolyamat átlátható és követhető legyen.


Mi a helyzet azokkal a rendelőkkel, ahol több cég dolgozik együtt?

Egy rendelő üzemeltetése sokrétű feladatnak bizonyul. Vannak kimondottan élvezhető és izgalmas részei, de ha őszinték akarunk lenni, akkor akadnak olyan területek az adminisztráció színterén, amit általában nem a legnagyobb lelkesedéssel végez az ember. Ide sorolhatjuk a számlázást és adatszolgáltatást (NAV, EESZT) is, aminek hatékony kivitelezése - ráadásul több céges rendelő esetén - kisebb fejtörést okozhat, de most ebben a cikkben eláruljuk, hogy mivel lehetséges könnyíteni és összeegyeztetni a több céges rendelők számlázási és kötelező adatszolgáltatási folyamatait.


Miért érdemes online számlázó programot használni?


Fontos megemlíteni, hogy 2021. január 1-től minden számlát látni akar a NAV, tehát ezeket kötelező feltölteni a NAV Online Számla rendszerébe. A jó hír az, hogy online számlázó program esetén ez nem kihívás.


Egy napunk sajnos még mindig csak 24 órából áll, ezért nem mindegy az sem, hogy mennyi idő megy el a papírmunkával, főleg akkor, ha több cég ügymenetéről van szó.

Ha állítottál már ki papíralapú számlatömbből számlákat, akkor tudod, hogy mennyire időigényes feladat, ráadásul rengeteg hibalehetőséget hordoz magában.

Online számlázóval rengeteg adminisztratív terhet vehetsz le a saját és vállalkozásod válláról, főleg akkor ha ez a számlázó nevezetesen az orvosi szoftvered, ugyanis ha NAV akkreditált, abban az esetben az Online Számla regisztrációt követően onnan automatikusan kerülnek elküldésre a számlák.


Minden, amire egy praxisnak szüksége lehet

A XXI. századnak köszönhetően a praxismenedzsmentet nagy mértékben megkönnyítő, komplex orvosi szoftverek léteznek. Segítségükkel nem csupán a számlázás, de az ezen túlmutató funkciók segítik a rendelők egész csapatát. Ilyen például a zavartalan adatszolgáltatás is az EESZT felé, amire napjainkban fokozottan nagy hangsúly került, ugyanis minden orvosi vagy fogorvosi feladatra irányuló működési engedéllyel rendelkező egészségügyi szolgáltató 2020. január 1-jéig köteles volt az EESZT-hez való csatlakozásra, hogy június 1-jétől eleget tudjanak tenni az adatszolgáltatási kötelezettségüknek. Egy gondosan felépített rendszer hosszú távon több pácienst és céges profitot fog eredményezni.


Mindaz, amit eddig felsoroltunk nem a páciensekről és a gyógyításról szól, hanem a kötelező dokumentációról, amit egy biztonságos mederben kell tudnia és kezelnie a rendelőnek, akár egy, akár több céggel dolgozik együtt. Így elkerülhető mindennemű veszteség és pontatlanság, sőt, még több idő jut a páciensekre és az igazán fontos dolgokra.


Miben támogatja a Cloudehr a több céges orvosi rendelőket?


  • Könnyű kezelhetőség, profi háttértámogatás

Talán az egyik legfontosabb szempont fogorvosi szoftver választáskor nem más, mint az átláthatóság. A Cloudehr rendszere híres az egyszerű használatáról. Kezelőfelülete optimalizálva lett az intuitív használathoz, így logikusan mindig azok a funkciók láthatóak, melyekre gyakran szükség van. A kényelmes kartonozást letisztult pácienskarton biztosítja, ami a leglényegesebb dolgokat tartalmazza, ezt a szemnek kényelmesen prezentálva felesleges gombok nélkül. Köztudott, hogy minden rendelő és orvos igénye más és más, ezért személyre szabható felületekkel lett megalkotva minden szeglete.


Fontos, hogy olyan szoftver birtokában legyél, ami átlátható és bárki gyorsan elsajátíthatja a használatát a rendelőből. Ez abból a szempontból is lényeges, hogy ha esetlegesen a személyzetben változás történik, rengeteg idő spórolható meg azzal, ha nem kell napokig, vagy hetekig csak a program használatát tanulnia az új kollégának, hanem pár órán belül már önállóan dolgozhat vele. Előfordul, hogy használat közben kérdése merül fel, vagy csak egyszerűen megerősítésre van szüksége a szoftver felhasználójának, ezért a Cloudehr Orvosi Szoftver szakértő Support csapata folyamatos, maximális segítséget nyújt már a használat kezdetétől fogva.

  • Több cég működése egy fiókban: Bemutatkozik a Több cég modul

Legyen szó számlázásról, vagy adatszolgáltatásról az EESZT felé, a Cloudehr Orvosi Szoftver rendszere zavartalan működést biztosít a több ÁNTSZ engedéllyel (OTH szám, Intézményazonosító) rendelkező cégeknek. Az alapértelmezett cég mellett annyi további cég rögzíthető, amennyihez csak jogosultságot vásároltunk.


A Több cég modul segítségével az adminisztrációs folyamatok leegyszerűsödnek, és a számlázási fiókok könnyű átjárhatóságot biztosítanak egymás között, így csupán egy kattintás szükséges a cégek közötti váltáshoz. A több céges rendelőknek nem kell folyamatosan ki-be lépniük a Cloudehr fiókjukból, hiszen minden egy helyen történik.


Továbbá a felhasználók munkáját segíti az is, hogy úgynevezett alapértelmezett számlázási fiók állítható minden orvoshoz, így az automatizációnak köszönhetően egyből az adott fiókból valósul meg a számlakiállítás.


A modul részletes leírása és beállításának menete Tudástárunkban elérhető, részletes csomagajánlatainkról pedig ide kattintva tájékozódhatsz


Kérdés esetén keresd bizalommal Support csapatunkat a +36 1 701 6607-es telefonszámon, illetve az info@cloudehr.hu e-mail címen, vagy próbáld ki szoftverünket ingyenesen 14 napig.


bottom of page